Έλλειψη συνείδησης, έλλειψη γνώσης και αδιαφορία... Πως αλλιώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται από την πολιτεία το ζήτημα του σχολείου του 18 Άνω...
 
" />

Σχολείο 18 Ανω: Εμπαιγμός και «λουκέτο»

Έλλειψη συνείδησης, έλλειψη γνώσης και αδιαφορία... Πως αλλιώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται από την πολιτεία το ζήτημα του σχολείου του 18 Άνω...  

11 Νοεμβρίου 2014 17:58:43

Έλλειψη συνείδησης, έλλειψη γνώσης και αδιαφορία... Πως αλλιώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται από την πολιτεία το ζήτημα του σχολείου του 18 Άνω, μια δομή που οδηγείται σε «λουκέτο» εξαιτίας της αδιαφορίας, της άγνοιας αλλά και της άρνησης των αρμόδιων θεσμικών φορέων να δώσει μια οριστική λύση...
 
Την ώρα που τα υπουργεία Παιδείας και Υγείας... πελαγοδρομούν, με αντιφατικές δηλώσεις από τους υπευθύνους και σαφέστατες ενδείξεις αδιαφορίας και άγνοιας, το σχολείο του 18 Άνω οδηγείται στην απαξίωση, εάν όχι στην οριστική εγκατάλειψη.
 
Λίγες μόνο ώρες μετά την επίσκεψη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα στο 18 Άνω και την δημοσιότητα που έλαβε το ζήτημα, το πρόβλημα όχι μόνο παραμένει αλλά το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας δημιουργεί ακόμη περισσότερες «συμπληγάδες»  για την λύση του.
 
Πριν από την επίσκεψη Τσίπρα, υπήρξε η ανακοίνωση της υφυπουργού Υγείας, Κ. Παπακώστα με την οποία έδινε εντολή στον διοικητή του ΨΝΑ να δώσει από τον προϋπολογισμό 6.000 ευρώ προκειμένου να ξαναλειτουργήσει το σχολείο του 18 Άνω. Την ώρα που είναι πασιφανές πως το αρμόδιο υπουργείο δεν είναι το Υγείας αλλά το Παιδείας καθώς πρόκειται για εκπαιδευτικούς.
 
Η επόμενη κίνηση έγινε, λοιπόν, από το υπουργείο Παιδείας που κάλεσε σε επαφή τους αρμόδιους του 18 Άνω με εντολή του διευθυντή του γραφείου Λοβέρδου, κ. Χρηστάκη. Η συνάντηση έγινε σήμερα και σε αυτή το 18 Άνω ενημερώθηκε ότι «πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις στο νομικό πλαίσιο που διέπει στη λειτουργία του σχολείου», μια διαδικασία που θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες, οπότε πριν από την ολοκλήρωση αρνείται να κάνει την προκήρυξη στην επιλογή των καθηγητών.
 
Ως μοναδική «λύση» προτάθηκε από το υπουργείο Παιδείας η επικοινωνία με τον περιφερειακό διευθυντή Αττικής, Δημήτρη Γκίνη προκειμένου να διαθέσει «ότι περισσεύει από καθηγητές στην Αττική για να εργαστούν εθελοντικά στο σχολείο του 18 Άνω». Φυσικά και κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό για παραπάνω από έναν λόγους.
 
«Υπάρχει άμεση σύγκρουση με τις αρχές θεραπευτικού πλαισίου αλλά και τις αρχικής θεώρησης του νομικού πλαισίου, το οποίο στηρίχθηκε στην υποστήριξη της θεραπευτικής διαδικασίας», αποσαφηνίζει μιλώντας stokokkino.gr η επιστημονική υπεύθυνη Μαρίνα Παπαδή.
 
Οπως εύκολα αντιλαμβάνεται ο οποιοσδήποτε αλλά όχι και το αρμόδιο υπουργείο, στις θέσεις των εκπαιδευτικών του σχολείου 18 Ανω δεν μπορεί να τοποθετηθεί ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός καθώς χρειάζεται πολύμηνη εκπαίδευση και εποπτεία, γεγονός που απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα.
 
Παράλληλα, οι καθηγητές που εργάζονταν σε αυτό, που προσφέρουν όλα αυτά τα χρόνια και διαθέτουν και την κατάλληλη κατάρτιση, οδηγήθηκαν μέρα με τη μέρα να μετατραπούν σε «εθελοντές» από το υπουργείο Παιδείας.
 
Ερχεται, λοιπόν, τώρα η κυβέρνηση να πει πως ένα πλαίσιο που δημιουργήθηκε από τα ίδια τα υπουργεία Υγείας και Παιδείας δεν είναι νόμιμο, δύο υπουργεία που έχουν συνυπογράψει την λειτουργία του σχολείου, δεν μπορούν να εξασφαλίσουν την λειτουργία του.
 
Και μέσα σε όλα αυτά, έρχεται και η απάντηση του υφυπουργού Παιδείας, Αλέξανδρου Δερμετζόγλου σε επερώτηση του Κεδίκογλου, να προσθέσει ακόμη ένα επεισόδιο στο «θέατρο του παραλόγου», τονίζοντας πως «υπάρχει πρόταση οι θέσεις να καλυφθούν από άνεργους καθηγητές μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ».