ΠΟΛΙΤΙΚΗ | Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2019

Γ. Βαρεμένος: Να συγκροτηθεί στην Θεσσαλονίκη ευρύ μέτωπο κατά των σχεδιασμών Μητσοτάκη


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

 

 

 

Ακούσε τώρα Live

Ειδήσεις - Ενημέρωση - Πολιτισμός

Γ. Βαρεμένος: Να συγκροτηθεί στην Θεσσαλονίκη ευρύ μέτωπο κατά των σχεδιασμών Μητσοτάκη

Μετά το φοβερό πισωγύρισμα της Θεσσαλονίκης για το μετρό, το πινγκ πονγκ Μητσοτάκη-Καραμανλή για τον ΟΑΣΘ, την ακύρωση υφιστάμενου διαγωνισμού για τα λεωφορεία, ο κόσμος που ήδη κατάλαβε την εξαπάτηση με την Συμφωνία των Πρεσπών υπάρχει η δυνατότητα να συμμετάσχει σε ένα ευρύ μέτωπο, εκτίμησε ο τομεάρχης Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά.


Ο κ. Βαρεμένος ξεκίνησε την αναφορά του σε όσα ανέφερε ο Κ. Μητσοτάκης στην ΔΕΘ από το Μετρό Θεσσαλονίκης, τα οποία χαρακτήρισε «φοβερό πισωγύρισμα, που εγείρει τεράστια ερωτηματικά για το τι κρύβεται από πίσω … αν έχει σχέση δούναι και λαβείν σε άλλα επίπεδα», για τα πιθανά οφέλη των εργολάβων. Πρόκειται για «ξήλωμα όσων έχουν γίνει τα τελευταία 3,5 χρόνια … το έργο πάει πίσω χρονικά 2,5 με 3 χρόνια και εκτοξεύεται το κόστος του … τα χρήματα αυτά θα πάνε κάπου … Εγείρει τεράστια ερωτηματικά», επανέλαβε, αλλά «ουδέν κακόν αμιγές καλού … στη Θεσσαλονίκη υπάρχει η δυνατότητα να συγκροτηθεί ευρύ μέτωπο για την ανατροπή αυτής της απόφασης, που τα κίνητρά της δεν είναι ακόμη φανερά».

Τόνισε μάλιστα ότι παρότι στην Νέα Δημοκρατία θεωρούν ότι μπορούν να χειραγωγήσουν τον κόσμο της Θεσσαλονίκης και γενικά της Βόρειας Ελλάδας μετά την εξαπάτηση στο Μακεδονικό, ο κόσμος έχει καταλάβει αυτή την εξαπάτηση και θα αντιδράσει, όπως και με το επικοινωνιακό «πινγκ πονγκ» για τον ΟΑΣΘ που πρώτα ο Καραμανλής παρέπεμπε στον Μητσοτάκη και τελικά ο Μητσοτάκης… παρέπεμψε στον Καραμανλή, όπως είπε χαρακτηριστικά. «Εμφανίστηκε ο κ. Μητσοτάκης να ανακοινώνει με θριαμβευτικό τόνο να ανακοινώνει ότι η Θεσσαλονίκη επί της κυβέρνησής του θα αποκτήσει ηλεκτρικά λεωφορεία, όταν υπήρχε διαγωνισμός για αυτά και μόλις ανέλαβε η ΝΔ τον ακύρωσε … για να διενεργήσει κατά το δοκούν τον διαγωνισμό…».

Αναφέρθηκε επίσης στην ανακίνηση του θέματος της εκτροπής του Αλεχώου… από το πουθενά, «ενώ είχαν πειστεί οι πάντες ότι αυτό το φαραωνικό έργο θα έχει δυσμενείς ως τραγικά δυσμενείς επιπτώσεις στο περιβάλλον και δεν εξυπηρετεί κανέναν … και στην Αιτωλοακαρνανία υπήρξε αντίδραση στα όρια της εξέγερσης (αν και τώρα μέχρι στιγμής παρατηρείται διαφορετική αντιμετώπιση, όπως σημείωσε)». «Ποιο είναι το κίνητρο πίσω από την ανακίνηση αυτού του θέματος; Σε ποιους κλείνει το μάτι; Για ποιο λόγο;» αναρωτήθηκε ο ίδιος.

Τέλος, ο κ. Βαρεμένος αναφέρθηκε και στους μεγάλους οδικούς άξονες ειδικά στην δυτική Ελλάδα, σημειώνοντας ότι «υπάρχουν συμβάσεις για το Πάτρα-Πύργος. Δεν ξέρω τι λέει ο αρμόδιος υπουργός όταν λέει ότι θα τα ακυρώσει. Αγνοεί τις επιπτώσεις μίας τέτοιας ενέργειας απέναντι στους παραχωρησιούχους; Αγνοεί τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές; Αγνοεί τις σκληρές διαπραγματεύσεις για να πειστούν οι Ευρωπαίοι να γίνει μεγάλος αυτοκινητόδρομος;».




 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο