ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | Τετάρτη, 05 Ιουνίου 2019

Ανεξιχνίαστοι φόνοι


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

 

 

 

Ακούσε τώρα Live

Καλοκαιρινο προγραμμα

Ανεξιχνίαστοι φόνοι

Στράτος Κερσανίδης - Σαν κυνήγι θησαυρού μοιάζει η τρέχουσα κινηματογραφική εβδομάδα για τους σινεφίλ, καθώς ελάχιστα γνωστές είναι οι ταινίες οι οποίες προβάλλονται. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί το όνομα του Βέλγου Μπενουά Ζακό, ο οποίος σκηνοθετεί την ταινία εποχής, «Καζανόβα, η τελευταία αγάπη», μια διαφορετική ματιά στη ζωή του γνωστού καρδιοκατακτητή.


Ενδιαφέρον παρουσιάζουν δύο αστυνομικές ταινίες στο επίκεντρο των οποίων βρίσκονται δυο ανεξιχνίαστοι φόνοι. Η πρώτη, «Ποιος σκότωσε τη λαίδη Γουίνσλεϊ», την οποία σκηνοθετεί ο ιρακινής καταγωγής Κούρδος, Χινέρ Σαλίμ, με αρκετά στοιχεία κωμωδίας, στοχεύει στη συντηρητική, πατριαρχική κοινωνία της Τουρκίας, ενώ η δεύτερη, «Αγκάθα: Η εξιχνίαση ενός φόνου», του Τέρι Λόαν, έχει για πρωταγωνίστρια την Αγκάθα Κρίστι η οποία καλείται να επιλύσει έναν αστυνομικό γρίφο ή ίδια και όχι ίδια μέσω των ηρώων της.

Συγκινητική και έντονα κοινωνική είναι η ταινία της Βανές Φίλιο, «Ένα αγγελικό πρόσωπο», με ηρωίδα ένα 8χρονο κοριτσάκι που το εγκατέλειψε η μητέρα του. Από κοντά, διεκδικεί την προσοχή των σινεφίλ και η πρόταση της Σουηδίας για το ξενόγλωσσο Όσκαρ, «Σύνορα» μια παράδοξη ατμοσφαιρική και μυστηριώδης ταινία του Αλί Αμπάσι.

Ταινία εποχής, σε σκηνοθεσία Αλεξίς Νισαλί, είναι και το «Εντμόντ, ένας απρόβλεπτος συγγραφέας», στην οποία μαθαίνουμε πως ο Εντμόντ Ροστάν έγραψε το Σιρανό ντε Μπερζεράκ. Ενώ ο Κρις Άντερσον στην «Κομπίνα», κάνει ένα ριμέικ βασισμένο σε δυο παλιότερες ταινίες, με ηρωίδες δυο απατεώνισσες οι οποίες σχεδιάζουν να τα φάνε από έναν δισεκατομμυριούχο.

Προβάλλονται ακόμη το αισθηματικό δράμα «Ο ήλιος είναι ένα αστέρι», του Ράι Ρούσο Γιουνγκ και ακόμη ένα επεισόδιο της σειράς «X Men», αυτή τη φορά με τον τίτλο «Ο Μαύρος Φοίνικας». 

ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΗ ΛΑΙΔΗ ΓΟΥΙΝΣΛΕΪ

LADY WINSLEY

Σκηνοθεσία: Χινέρ Σαλίμ
Πρωταγωνιστούν:
Μεχμέτ Κουρτουλούς, Εζγκί Μολά, Εργκούν Κουγιουτσού, Σανάι Γκούρλερ, Τουργκάι Αϊντίν, Αρίν Κουσακσιζόγλου, Μεσούτ Ακούστα

Ιρακινός κουρδικής καταγωγής ο Χινλερ Σαλίμ, γεννήθηκε το 1965 στην πόλη Άκνα στο ιρακινό Κουρδιστάν. Σκηνοθέτης αλλά και συγγραφέας είναι κυρίως γνωστός από τις ταινίες «Ζήτω η νύφη... και η απελευθέρωση του Κουρδιστάν»  (1998), «Βότκα λεμόνι» (2003) και «Η γλυκόπικρη πατρίδα μου» (2013).

Στην προηγούμενη του ταινία (αγγλικός τίτλος: My sweet pepper land), χρησιμοποίησε τους κώδικες του γουέστερν για να μιλήσει για το κουρδικό πρόβλημα. Τώρα, χρησιμοποιεί τους κώδικες του αστυνομικού γρίφου με αρκετά νουάρ στοιχεία αλλά και κωμωδίας, θέλοντας να προσεγγίσει τη θέση της γυναίκας στη σύγχρονη τουρκική κοινωνία.

Ο ίδιος λέει χαρακτηριστικά: «Η απιστία μπορεί ακόμη και να ενισχύσει την αρρενωπότητά του άνδρα, ενώ η γυναίκα καταδικάζεται από όλους. Αυτή είναι μία από τις συνέπειες ενός πατριαρχικού συστήματος, που το συζητάμε λίγο ή και καθόλου. Παρόλα αυτά, δεν ήθελα να αναλωθώ στην κοινωνιολογική ανάλυση. Έτσι λοιπόν, η οπτική γωνία της ταινίας μυστηρίου και της κωμωδίας ταίριαζαν απόλυτα με την αρχική μου πρόθεση. Υπάρχει κάτι το παράλογο σ’ αυτήν την απιστία που γενικεύεται για όλες τις γυναίκες του νησιού, αλλά η αντίδραση των συζύγων τους σηματοδοτεί την διάθεση ολόκληρης της κοινωνίας».

Όσο για την υπόθεση της ταινίας έχει να κάνει με τη δολοφονίας μιας αμερικανίδας συγγραφέως σε ένα τουρκικό νησί. Η Λαίδη Γουίνσλεϊ, λοιπόν, βρίσκεται δολοφονημένη και οι αρχές αναλαμβάνουν να εξιχνιάσουν το φόνο. Για το λόγο αυτό καταφθάνει στο νησί ο επιθεωρητής Φερχάν, γνωστός για την ικανότητά του να επιλύει δύσκολες υποθέσεις. Ο Φερχάν είναι ένας απόμακρος άνδρας ο οποίος όμως εργάζεται συστηματικά και μεθοδικά, εξερευνώντας κάθε `αόρατο` για τους άλλους στοιχείο προκειμένου να φτάσει στην ανακάλυψη του δολοφόνου. Όμως εκτός από το ίδιο το πρόβλημα, έρχεται αντιμέτωπος και με τη μικροκοινωνία του νησιού, τα ταμπού και τα κρυμμένα μυστικά καθώς και με τις συντηρητικές παραδόσεις και τους οικογενειακούς δεσμούς που είναι πιο δυνατά από τους νόμους αλλά και τη λογική! Έτσι, μέσα από αυτήν τη ιστορία, ο Χινέρ Σαλίμ αναδεικνύει την Τουρκία των μεγάλων κοινωνικών και πολιτικών αντιφάσεων, μια χώρα η οποία κινείται ανάμεσα στον εκσυγχρονισμό και τη συντήρηση και την ίδια ώρα που προσπαθεί να κάνει βήματα προς τα εμπρός, ισχυρά δεσμά την εμποδίζουν να προχωρήσει.

Λέει, λοιπόν, ο σκηνοθέτης: «Πάνω από όλα, η δουλειά μου είναι να αφηγούμαι ιστορίες, οπότε η ιδέα της ταινίας αυτής ήταν ένα δώρο για τη φαντασία μου, όχι ένας περιορισμός που μου υπέβαλα. Ήθελα να μιλήσω για την τουρκική και κουρδική κοινωνία σήμερα, όπως και για τις σχέσεις μεταξύ τους, χωρίς να παίρνω μέρος κανενός. Το χιούμορ, το παράλογο και η τρέλα συνοδεύουν τους χαρακτήρες της ιστορίας μου, όπως συνοδεύουν κάθε ανθρώπινο πλάσμα που θέλει να ζήσει ή προσπαθεί να επιβιώσει».

Πρόκειται για μια αρκετά διασκεδαστική ταινία η οποία συνδυάζει το κοινωνικό σχόλιο με την απόλαυση. Θα μπορούσαμε να πούμε πως πρόκειται για μια αστυνομική κωμωδία η οποία ως δομικό στοιχείο χρησιμοποιεί τη δομή των μυθιστορημάτων της Ακάθα Κρίστι.

Ιδού πως περιγράφει ο ίδιος ο Χινέρ Σαλίμ την ταινία του: «το σημείο εκκίνησης ήταν μια σταγόνα αίμα, αυτή που βρίσκεται στο μάτι της Λαίδης Γουίνσλεϊ και η οποία υποθέτουμε ότι ανήκει στον δολοφόνο της. Η Βερονίκ Βούτριχ, που έγραψε μαζί μου το σενάριο, αγαπάει τις ιστορίες της Άγκαθα Κρίστι και χάρη σε εκείνη πραγματοποιήθηκε, ενδεχομένως υποσυνείδητα, μία ολίσθηση προς μία “ρετρό” ατμόσφαιρα που αγάπησα αμέσως. Οι ταινίες μυστηρίου είναι ένα είδος, το οποίο έχει οικειοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό η τηλεόραση τα τελευταία χρόνια, οπότε χρειάστηκε να χαράξουμε την δική μας διαδρομή, με βάση την φαντασία μας, για να βρούμε τον σωστό τόνο για την ιστορία».

 

ΕΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

GUEULE DANGE

Σκηνοθεσία: Βανέσα Φίλιο
Πρωταγωνιστούν: Μαριόν Κοτιγιάρ, Αϊλίν Αξού-Ετέ, Αλμπάν Λενουάρ, Αμελί Ντορ

«Οι βασικές θεματικές που ήθελα να φωτίσω με αυτήν την ταινία ήταν η εξάρτηση (κυριολεκτική και μεταφορική), η έλλειψη αγάπης, η ανασφάλεια, η μοναξιά και η απουσία σταθερών αναφορών στη ζωή ενός παιδιού, η οποία επηρεάζει και την αυτοεκτίμησή του και τον τρόπο αντίληψης του κόσμου. Παράλληλα ήθελα να τονίσω πως, ακόμα και μέσα σε ένα τέτοιο ασταθές πλαίσιο, η αναγέννηση είναι εφικτή».

Με τα λόγια αυτά εξηγεί η σκηνοθέτιδα Βανέσα Φίλιο, την απόφασή της να γυρίσει την ταινία «Αγγελικό πρόσωπο» (Gueule d` ange) η οποία καταπιάνεται με ένα φλέγον κοινωνικό πρόβλημα. Κι αυτό είναι οι μονογονεϊκές οικογένειες αλλά και η ανωριμότητα, συχνά, των γονέων να ανταποκριθούν στο ρόλο τους.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μια μητέρα συχνότερα ή ένας πατέρας σπανιότερα, βρίσκονται στη δύσκολη θέση να μεγαλώσουν μόνοι ένα παιδί. Εν προκειμένω η Βανέσα Φίλιο επέλεξε να αφηγηθεί την ιστορία της Μαρλέν και της κόρης της Έλι. Μια νεαρής μητέρας και της 8χρονης κόρης της οι οποίες ζουν χωρίς την ανδρική παρουσία με ό,τι μπορεί αυτό να συμβαίνει και για τις δύο. Έτσι όταν η εγκλωβισμένη μέσα στους κοινωνικούς της ρόλους, Μαρλέν,  θα γνωρίζει έναν γοητευτικό άνδρα, θέλοντας να ζήσει όσα έχει στερηθεί, εγκαταλείπει την κόρη της και φεύγει μαζί του. Η μικρή Έλι μένει μόνη και ενώ προσπαθεί να επιβιώσει αρχίζει και έναν αγώνα εξεύρεσης της μητέρας της. «Η Έλι είναι ένα παιδί που καλείται να συμβιβάσει τον πόνο που νιώθει από την φαινομενική απόρριψη της μητέρα της, με την επιθυμία της να ζήσει, σε ένα οικογενειακό περιβάλλον», σημειώνει η σκηνοθέτιδα.

Η Μαριόν Κοτιγιάρ, η οποία ερμηνεύει τη Μαρλέν, λέει για το ρόλο της: «Αν και μοιάζει ασύλληπτο, μπορώ να κατανοήσω πως η εσωτερική αγωνία μπορεί να οδηγήσει μια μάνα να εγκαταλείψει κάποια στιγμή το παιδί της. Αυτό που δυσκολεύομαι να κατανοήσω είναι πώς γίνεται μια μάνα να φύγει μακριά από το παιδί της και να μην επιστρέψει ποτέ πίσω. Όλη η ζωή σου ανατρέπεται με τη γέννηση ενός παιδιού. Οι υποχρεώσεις είναι τεράστιες και η έννοια της ελευθερίας αποκτά μια ολότελα νέα σημασία. Σε αυτό το πλαίσιο μπορώ να καταλάβω πώς μια μητέρα μπορεί να απελπιστεί και να νιώσει την ανάγκη να δραπετεύσει».

Συγκλονιστική είναι η ερμηνεία της μικρής  Αϊλίν Αξού-Ετέ.

 

X-MEN Ο ΜΑΥΡΟΣ ΦΟΙΝΙΚΑΣ

X-MEN DARK PHOENIX

Σκηνοθεσία: Σάιμον Κίνμπεργκ
Πρωταγωνιστούν: Τζέιμς ΜακΑβόι, Μάικλ Φασμπέντερ, Τζένιφερ Λόρενς, Νίκολας Χουλτ, Σόφι Τέρνερ, Τάι Σέρινταν, Αλεξάντρα Σιπ, Κόντι Σμιτ-ΜακΦι, Ίβαν Πίτερς, Τζέσικα Τσαστέιν 

Η Τζιν Γκρέι ενώ μετέχει σε μια διαστημική αποστολή διάσωσης μεταλλάσσεται εξαιτίας μια κοσμικής δύναμης σε Μαύρο Φοίνικα. Η Τζιν είναι πλέον το πιο ισχυρό μεταλλαγμένο πλάσμα που έχει υπάρξει. Όμως η μεγάλη δύναμη που κουβαλά τη φέρνει σε μια κατάσταση που δύσκολα ελέγχει τον εαυτό της που έχει ως αποτέλεσμα να κινδυνεύει η οικογένεια των X Men αλλά και ολόκληρος ο πλανήτης.

Λένε πως η συγκεκριμένη ταινία είναι η πλέον συναισθηματική σε ολόκληρη τη σειρά των ταινιών X Men, που φέτος συμπληρώνουν 20 χρόνια.

Και το στοιχείο αυτό, το συναισθηματικό, έχει να κάνει με το γεγονός ως αυτή τη φορά ο αντίπαλός τους είναι ένας από αυτούς! 

 

ΕΝΤΜΟΝΤ ΕΝΑΣ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

EDMOND

Σκηνοθεσία:Αλεξίς Μισαλί
Πρωταγωνιστούν:Τομάς Σολιβερές, Τομ Λεμπ, Ολιβιέ Γκουρμέ, Ματίλντ Σενιέ, Ντομινίκ Πινόν

Αλήθεια ξέρουμε πως γράφτηκε το περίφημο θεατρικό έργο «Σιρανό ντε Μπερζεράκ»; Μμμ, μάλλον όχι! Ας δούμε, λοιπόν, τι συνέβη εκείνο το Δεκέμβρη του 1897, στο Παρίσι.

Ο συγγραφέας Έντμοντ -Εδμόνδος, ελληνιστί- Ροστάν, έχει περίπου δυο χρόνια που δεν έχει γράψει ούτε μία γραμμή. Δεν έχει κλείσει ακόμη τα 30, είναι πατέρας δύο παιδιών και ζώντας μέσα στις ευθύνες και το άγχος αδυνατεί να συγκεντρωθεί. Ευρισκόμενος σε πολύ δύσκολη κατάσταση, παίρνει μια απόφαση γεμάτη ρίσκο. Προσφέρει στο διάσημο ηθοποιό της εποχής, Κονστάντ Κοκλέν, ένα έργο για να παίξει στο θέατρο. Μόνο που το έργο αυτό δεν έχει γραφτεί ακόμη! Το μοναδικό πράγμα που γνωρίζει είναι ο τίτλος του: Σιρανό ντε Μπερζεράκ! Κι έτσι μέσα σε έναν κυκεώνα προβλημάτων που έχουν να κάνουν με τη ζήλια της γυναίκας του, τις ιδιοτροπίες των ηθοποιών και τις απαιτήσει των παραγωγών, ο Έντμοντ προσπαθεί να φέρει σε πέρας την υποχρέωση που ανέλαβε. 

 

Η ΚΟΜΠΙΝΑ

THE HUSTLE

Σκηνοθεσία: Κρις Άντισον
Πρωταγωνιστούν: Αν Χάθαγουεϊ, Ρέμπελ Γουίλσον, Άλεξ Σαρπ

Η Τζόζεφιν Τσέστερφιλντ είναι ο τύπος της μοιραίας γυναίκας η οποία κάνει τους άνδρες να υποκύπτουν μπροστά στη γοητεία της. Χρησιμοποιώντας, λοιπόν, το όπλο που της χάρισε η φύση, ζει μια πλούσια ζωή χάρις στις κομπίνες που χρησιμοποιεί προκειμένου να αρπάζει χρήματα και κοσμήματα από τους άνδρες-θύματά της. Η Πένι Ραστλ από τη μεριά της είναι μια μικροκομπιναδόρα η οποία δε βάζει στο μάτι τα πολλά αλλά όσα της χρειάζονται για να επιβιώνει. Όμως έχει κάτι το οποίο αρέσει στη Τζόζεφιν κι αποφασίζει να συνεργαστεί μαζί της με σκοπό να μαδήσουν την περιουσία ενός δισεκατομμυριούχου.  

Η ταινία είναι βασισμένη σε δύο παλαιότερες ταινίες, τις «Ιστορίες του κρεβατιού» (1964) και «Απατεώνες και τζέντλεμεν» (1988). Η πρώτη ήταν σε σκηνοθεσία του Ραλφ Λέβι με τους Μάρλον Μπράντο και Ντέιβιντ Νίβεν, στην οποία ένας απατεώνας αποσπούσες χρήματα από πλούσιες κυρίες στη Γαλλική Ριβιέρα και η δεύτερη σε σκηνοθεσία του Φρανκ Οζ, με τους Μάικλ Κέιν και Στιβ Μάρτιν, οι οποίοι ερμήνευαν δύο άνδρες οι οποίοι μαδού6σαν με διάφορα κόλπα διάφορες πλούσιες ηλικιωμένες κυρίες. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, της «Κομπίνας», έχει αλλάξει το φύλο των πρωταγωνιστών από ανδρικό σε γυναικείο. Όμως σύμφωνα με τον παραγωγό, η μετατροπή των ηρώων της ιστορίας σε γυναίκες δεν αρκεί από μόνη της για να φτιαχτεί ένα ριμέικ. Οι δυο γυναίκες δίνουν κάτι αληθινά ανατρεπτικό στην κλασική ιστορία και η ταινία παίρνει μια ολότελα αναπάντεχη τροπή εξαιτίας της χημείας δύο τόσο διαφορετικών ηθοποιών.

 

ΚΑΖΑΝΟΒΑ, Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΑΠΗ

DERNIER AMOUR

Σκηνοθεσία: Μπενουά Ζακό
Πρωταγωνιστούν: Βενσάν Λιντόν, Στέισι Μάρτιν, Βαλέρια Γκολίνο, Τζούλια Ρόι, Νάνσι Τέιτ

Γιατί ακόμη μια ταινία για τον Καζανόβα; Την απάντηση τη δίνει ο ίδιος ο σκηνοθέτης:  «Είναι η πρώτη φορά που ο Καζανόβα ερωτεύεται σφόδρα, είναι η πρώτη του ερωτική απογοήτευση. Αυτός ο άντρας είχε πολλές επιτυχίες με τις γυναίκες και ξαφνικά συναντά μία γυναίκα που τον κρατάει χάρη στη μόνιμη άρνηση να του δοθεί. Οπότε, όταν διαβάζουμε αυτό το μοναδικό επεισόδιο στα απομνημονεύματα του, βλέπουμε την ερωτική απογοήτευση από τη μεριά ενός άντρα, μια αποτυχία που φέρνει έναν άντρα αντιμέτωπο με τις δικές του αδυναμίες και ευαισθησίες. Αντί για τις απανωτές αισθησιακές απολαύσεις, καταπιανόμαστε με ένα πάθος που κλιμακώνεται, όσο μεγαλώνουν τα εμπόδια. Έτσι, τον βλέπουμε ως ευάλωτο άντρα. Αυτή η ευαισθησία κάνει την επιλογή του Βινσέντ Λιντόν ενδιαφέρουσα. Αυτή η ταινία λέει την ιστορία ενός άντρα που έγινε ανήμπορος μπροστά σε μία γυναίκα που δεν είναι καθόλου ανήμπορη».

Ο Καζανόβας έχοντας εξοριστεί από το Παρίσι βρί8σκεται άγνωστος μεταξύ αγνώστων στο Λονδίνο. Ενώ δεν έχει ιδέα για την αγγλική πρωτεύουσα, συναντά τη Μαριάν ντε Σαρπιγιόν, μια νεαρή, όμορφη πόρνη η οποία τον γοητεύει! ΚΙ αυτό συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό που ο μεγάλος καρδιοκατακτητής κι ανεπανάληπτος εραστής δεν έχει μάτια για άλλη γυναίκα! Η Μαριάν όμως δεν παραδίδεται στη γοητεία αλλά παίζει μαζί του. Του λέει πως θα του δοθεί μόνον όταν πάψει να την ποθεί!

 

Ο ΗΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ

THE SUN IS ALSO A STAR

Σκηνοθεσία: Ράι Ρούσο Γιουνγκ
Πρωταγωνιστούν: Γιάρα Σαχίντι, Τσαρλς Μέλτον, Τζον Λεγκουιζιάμο

Ο Ντάνιελ Μπάε, ένας ρομαντικός ντετέκτιβ ζει στη Νέα Υόρκη. Γνωρίζεται με τη Νατάσα Κίνγκσλεϊ, μια κοπέλα από την Τζαμάικα και την ερωτεύεται κεραυνοβόλα. Το ζευγάρι ζει μια σχέση γεμάτη ένταση και πάθος αλλά έχουν αντίπαλο το χρόνο. Κι αυτό επειδή σε λίγες ώρες η Νατάσα και η οικογένειά της π΄πειε να εγκαταλείψουν τη Νέα Υόρκη λόγω απέλασης. Η Νατάσα θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να αποτρέψει την απέλασή της και να μείνει κοντά στον άνδρα που αγαπά ενώ εκείνος είναι πεπεισμένος πως η γυναίκα αυτή είναι το πεπρωμένο του. 

 

ΑΓΚΑΘΑ: Η ΕΞΙΧΝΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΦΟΝΟΥ

AGATHA AND THE TRUTH OF A MURDER

Σκηνοθεσία: Τέρι Λόαν
Πρωταγωνιστούν: Ρουθ Μπράντλεϊ, Μπίμπι Κέιβ, Ντιν Άντριους

1926. Με την προσωπική της ζωή στην χειρότερη φάση, και το συγγραφικό της έργο σε παύση, η νεαρή Αγκάθα Κρίστι εμπλέκεται σε ένα μυστηριώδες άλυτο έγκλημα. Η Φλόρενς βρίσκεται νεκρή σε ένα τρένο για το Χέιστιγκς και η έρευνα για τον δολοφόνο που ακολουθεί αποβαίνει άκαρπη. Η νονά της, απελπισμένη απευθύνεται στη Αγκάθα με την ελπίδα να πετύχει αυτό που η αστυνομία δεν κατάφερε, να βρει τον δολοφόνο. Η νεαρή συγγραφέας προσπαθεί να λύσει το μυστήριο βασισμένη στις γνώσεις της από τα μυθιστορήματα , σύντομα όμως καταλαβαίνει ότι ο δολοφόνος είναι πολύ πιο κυνικός και επικίνδυνος από οποιοδήποτε φανταστικό της ήρωα.
Μια αυθεντική ταινία μυστηρίου βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα.

 

ΣΥΝΟΡΑ

GRANS BORDER

Σκηνοθεσία:Αλί Αμπάσι
Πρωταγωνιστούν:Εύα Μελάντερ, Ερο Μιλόνοφ, Γιόργκεν Τόρσον, Αν Πετρέν, Στεν Λιούνγκρεν

Η ταινία αυτή, βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Γιον Άιγβιντε Λίντκβιστ, εξερευνά τη σχέση ανάμεσα στην πραγματικότητα και το παράλογο, το οικείο και το ξένο, το γνωστό και το άγνωστο. Μια ιστορία περίεργη η οποία ξεπερνά τα σύνορα ανάμεσα στα κινηματογραφικά είδη αλλά και ανάμεσα στον κινηματογράφο και τις άλλες τέχνες.

Η Τίνα, μια γυναίκα με κάποια δυσμορφία αλλά και με εξαιρετικά οξυμένη όσφρηση εργάζεται στην αστυνομία του τελωνείου. Μια μέρα ένας μυστηριώδης άνδρας θα εμφανιστεί, ο οποίος κουβαλά μέσα στις αποσκευές του κάτι φοβερό! Ένα μυστικό το οποίο έχει σχέση με τη ζωή της. Ο άνδρας αυτός θα μπει στη ζωή της και θα την επηρεάσει και θα της την αλλάξει εντελώς. Ποιο είναι το μυστικό από τη ζωή της το οποίο αγνοούσε;  Ατμοσφαιρική, μυστηριώδης, υποβλητική η ταινία του Αλί Αμπάσι ήταν η επίσημη πρόταση της Σουηδίας για το ξενόγλωσσο Όσκαρ.




 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο